Folkevenligt informations-website
Folkekirken.dk har gennemgået et digitalt ansigtsløft, som skal tilgodese de potentielt 4.4 mio. brugere i Danmark.
Folkekirken.dk har gennemgået et digitalt ansigtsløft, som skal tilgodese de potentielt 4.4 mio. brugere i Danmark.
Den digitale tidsalder kræver brugervenlige og visuelle websites – også når det er til det største kirkesamfund i Danmark. Hovedformålet med folkekirken.dk har været at skabe et lettilgængeligt og navigerbart informationswebsite, som samtidigt er visuelt imødekommende.
Det har været afgørende at skabe et responsivt miljø, som tilpasser indhold på websitet uanset, om den besøgende kommer fra en pc, tablet eller smartphone. Vi har designet et website med et ensartet design, der spreder sig ud i Folkekirkens ti stifter og skaber genkendelighed.
Folkekirken har i alt 2.339 kirker (2016). Der er 4.400.754 medlemmer af den danske folkekirke, hvilket svarer til 78 % af befolkningen (2015, dst.dk).
Klean har leveret UX baseret på indsigt og interviews, design i tråd med de overordnede retningslinjer for Folkekirken samt digital CVI.
Kontakt Jesper Sørensen for at høre nærmere
Vola.com
Det er ikke et tilfælde, at arkitekter fra hele verden bruger Volas digitale værktøjskasse flittigt. Den intuitive struktur, de omfattende projekteringsværktøjer, det store inspirationskatalog og en brugsoplevelse, som er designet til arkitekternes store skærme, gør værktøjskassen uundværlig.
PLIXXENT
PLIXXENT er en helt ny international virksomhed. På bare 3 måneder har Klean leveret den digitale salgskanal - en skræddersyet B2B Ecommerce løsning på 15 sprog.
VVS Mester
Klean har udviklet 2. generation af VVS Mesters E-handelsplatform. I samme omgang er den 10 år gamle og omkostningstunge 1. generations platform erstattet med Open Source.