Cases. Digital forretning bundet sammen

Vi hjælper hver dag vores kunder med at udvikle deres digitale forretning. Opgaverne og løsningerne er forskellige, men fælles for dem alle er et fokus på at udvikle sammen.

BMW Financial Services

Fire websites til prisen for ét

BMW’s digitale leasing- og finansieringsplatform er nu skaleret til i alt 4 forskellige websites.

Vola.com

Arkitektens digitale værktøjskasse

Det er ikke et tilfælde, at arkitekter fra hele verden bruger Volas digitale værktøjskasse flittigt. Den intuitive struktur, de omfattende projekteringsværktøjer, det store inspirationskatalog og en brugsoplevelse, som er designet til arkitekternes store skærme, gør værktøjskassen uundværlig.

PLIXXENT

International B2B Ecommerce på kun 13 uger

PLIXXENT er en helt ny international virksomhed. På bare 3 måneder har Klean leveret den digitale salgskanal - en skræddersyet B2B Ecommerce løsning på 15 sprog.

VVS Mester

Mester er altid med i kurven hos VVS Mester

Klean har udviklet 2. generation af VVS Mesters E-handelsplatform. I samme omgang er den 10 år gamle og omkostningstunge 1. generations platform erstattet med Open Source.

Schweizerhalle — Tønder Kulturhus

Design af Tønder Kulturhus' website

Tønder Kulturhus valgte Klean til at hjælpe dem med, at opdatere deres website, så den visuelle historie også kom til udtryk online.

Maritim omstilling med klare pejlemærker for Aarhus Havn

Aarhus Havn

Maritim omstilling med klare pejlemærker

Aarhus Havn er en stærk og stolt del af det maritime Danmark. Men nye teknologiske muligheder i branchen påvirker havnen.

Gloster

En digital platform man kan vokse i

Siden 2014 har Gloster og Klean samarbejdet om at skabe en digital platform, som understøtter Glosters globale brand og salgsaktiviteter.

Prototype af ny digital service til Greenland Travel

Greenland Travel

Prototype af ny digital service - på bare fire dage

Fra ide til detaljeret prototype på ganske få dage.

BMW Financial Services

Skab mest muligt gennem mindst muligt

BMW Financial Services nye digitale leasing- og finansieringsplatform er et skoleeksempel på at skære ind til benet.

Stemningsfuld cross channel til Warm Nordic

Warm Nordic

Stemningsfuld cross channel

Varm og uhøjtidelig stemning med højtydende og topmoderne e-commerce motor.

Små skridt har skabt et digitalt kvantespring for AOF Vendsyssel

AOF Vendsyssel

Små skridt har skabt et digitalt kvantespring

Åbent samarbejde og klar rådgivning flytter AOF Vendsyssel fra traditionel kursusudbyder til en meningsfuld uddannelsesforretning. 

Digital forhandler platform giver konkurrencefordele for Deco Group

Deco Group

Digital forhandler platform giver konkurrencefordele

Når man sælger sine varer gennem forhandlernetværk, kan der være en stor fordel i selv at eje den digitale platform.

Bent Brandt

Godt grej uden teknisk gæld

Bent Brandt udviser kvalitet i alt, hvad de gør. Det er vigtigt, at websitet følger trop og møder virksomhedens online kunder i samme ånd. 

10 systemer bundet sammen i én platform for SimplyGo

SimplyGo

10 systemer bundet sammen i én platform

Det kræver overblik, samarbejdsevner og en god proces at få mange underleverandører til at samarbejde om én udviklingsopgave.

AOF Vendsyssel - Historier om viljen til at hjælpe andre mennesker med at dygtiggøre sig

AOF Vendsyssel

Vi har så mange gode historier at fortælle, men vi fik dem ikke ud

Hjertet på rette sted, en visionær ledelse og en lang række gode historier om viljen til at hjælpe andre mennesker med at dygtiggøre sig.

En digital platform med pepperoni hos DK-Foods

Danish Crown Toppings

En digital platform med pepperoni, tak

Danish Crown Toppings er vokset markant de seneste år og har placeret sig som Europas førende B2B-leverandør af pepperoni.

Bent Brandt

Fundament for omsætningsvækst

Bent Brandt arbejdede målrettet med at skabe forbindelse mellem teknologi og mennesker, for at sikre digital vækst.

Marcus er dansk tøj-brand i nye klæder

Marcus

Dansk tøj-brand i nye klæder

Med udgangspunkt i en ny visuel identitet skulle kædens udtryk ændres på den nye E-handelsplatform og på sociale medier. 

Folkekirken

Folkekirken

Folkevenligt informations-website

Folkekirken.dk har gennemgået et digitalt ansigtsløft, som skal tilgodese de potentielt 4.4 mio. brugere i Danmark.

Fra UX/IA til målrettet design hos Kirkeministeriet

Kirkeministeriet

Fra UX/IA til målrettet design

Kirkeministeriet stod over for en udfordring: ‘Hvordan får man et formidlingswebsite til at blive mere levende, fokuseret og nutidigt?’