På rejse fra idé til koncept
Vi har en idé til et nyt digitalt koncept. Hvordan kan vi forædle vores idé og teste den med udvalgte kunder, inden vi udvikler noget? Greenland Travel valgte Klean til at lede processen fra idé til koncept.
Vi har en idé til et nyt digitalt koncept. Hvordan kan vi forædle vores idé og teste den med udvalgte kunder, inden vi udvikler noget? Greenland Travel valgte Klean til at lede processen fra idé til koncept.
Tre rejsekonsulenter og to ledere fra Greenland Travel flyttede ind hos Klean i fire dage. I fællesskab afdækkede vi kundetyper, kunderejser, teknologiske muligheder og trends. Vi tegnede hvert eneste skærmbillede til en række scenarier. Vi forsimplede igen og igen og validerede hele tiden prototypen mod kunder og kunderejser.
Resultatet er en gennemarbejdet prototype og et tydeligt koncept, som vi tester med udvalgte kernekunder.
Både Greenland Travels ledelse og erfarne rejsekonsulenter deltog aktivt i hele processen. Det betød, at den nødvendige viden og beslutningskompetence var til stede under hele forløbet. Og derfor er det nye servicekoncept forankret centralt i virksomheden.
”Vi føler os både fagligt og personligt berigede af processen. Klean har medvirket til at åbne vores øjne for nye digitale muligheder” Peter Bastrup, Direktør i Greenland Travel
Kontakt Jesper Sørensen
AOF Vendsyssel
Hjertet på rette sted, en visionær ledelse og en lang række gode historier om viljen til at hjælpe andre mennesker med at dygtiggøre sig.
AOF Vendsyssel
Åbent samarbejde og klar rådgivning flytter AOF Vendsyssel fra traditionel kursusudbyder til en meningsfuld uddannelsesforretning.
Folkekirken
Folkekirken.dk har gennemgået et digitalt ansigtsløft, som skal tilgodese de potentielt 4.4 mio. brugere i Danmark.