Prototype af ny digital service — på bare fire dage

Fra idé til detaljeret prototype på ganske få dage. Det var resultatet af et koncentreret workshopforløb med ledelse og kompetente medarbejdere. Nu kan kunderne validere ideen, før vi udvikler videre.

Greenland Travel - på rejse fra idé til koncept

På rejse fra idé til koncept

Vi har en idé til et nyt digitalt koncept. Hvordan kan vi forædle vores idé og teste den med udvalgte kunder, inden vi udvikler noget? Greenland Travel valgte Klean til at lede processen fra idé til koncept.

Tre rejsekonsulenter og to ledere fra Greenland Travel flyttede ind hos Klean i fire dage. I fællesskab afdækkede vi kundetyper, kunderejser, teknologiske muligheder og trends. Vi tegnede hvert eneste skærmbillede til en række scenarier. Vi forsimplede igen og igen og validerede hele tiden prototypen mod kunder og kunderejser.

Greenland Travel workshop
Greenland Travel med nyt servicekoncept forankret centralt i virksomheden

Resultatet er en gennemarbejdet prototype og et tydeligt koncept, som vi tester med udvalgte kernekunder.

Både Greenland Travels ledelse og erfarne rejsekonsulenter deltog aktivt i hele processen. Det betød, at den nødvendige viden og beslutningskompetence var til stede under hele forløbet. Og derfor er det nye servicekoncept forankret centralt i virksomheden.

”Vi føler os både fagligt og personligt berigede af processen. Klean har medvirket til at åbne vores øjne for nye digitale muligheder” Peter Bastrup, Direktør i Greenland Travel
Klean workshop med Greenland Travel

Andre rådgivningsprojekter

AOF Vendsyssel - Historier om viljen til at hjælpe andre mennesker med at dygtiggøre sig

AOF Vendsyssel

Vi har så mange gode historier at fortælle, men vi fik dem ikke ud

Hjertet på rette sted, en visionær ledelse og en lang række gode historier om viljen til at hjælpe andre mennesker med at dygtiggøre sig.

Små skridt har skabt et digitalt kvantespring for AOF Vendsyssel

AOF Vendsyssel

Små skridt har skabt et digitalt kvantespring

Åbent samarbejde og klar rådgivning flytter AOF Vendsyssel fra traditionel kursusudbyder til en meningsfuld uddannelsesforretning. 

Folkekirken

Folkekirken

Folkevenligt informations-website

Folkekirken.dk har gennemgået et digitalt ansigtsløft, som skal tilgodese de potentielt 4.4 mio. brugere i Danmark.