Jachline Huynh

Jachline er en holdspiller med stort H, og hun har evnerne til altid at trække kollegaer og kunder med over målstregen. Hun er særligt stærk i spændingsfeltet mellem digital kampagneudvikling, content-strategi, kreativ kommunikation og eksekvering på tværs af platforme.

Med en baggrund som designteknolog med speciale i marketing fra Københavns Erhvervsakademi (KEA), og sidenhen en BA-overbygning i mediestrategi og kommunikation ved VIA University College, besidder Jachline kompetencerne til at anskue problemstillinger fra både et teoretisk og praktisk perspektiv.

Jachline lader sig aldrig stoppe af blindgyder, men forsøger i stedet at finde nye veje og løsninger på eksisterende problematikker. Og så har hun et positivt og imødekommende smil, der blot understreger hendes opvækst i Smilets By.

Jachline har desuden bestredet bestyrelsesposter i Dansk Markedsføring Studerende, været ansat i kommunikationsafdelingen på Aarhus Universitetshospital (AUH) samt arbejdet som projektleder i The Color Club, et dansk grafisk produktionsselskab i Vietnam.

Jachline arbejder i øjeblikket som Digital Konsulent i LEGO Agency, hvor hun arbejder med globale digitale kampagneindhold på tværs af franchises.

Jachlines artikler

Syv bud på bæredygtig eCommerce

3. februar 2021 — Jachline Huynh

Større og globalt udvalg, convenience og senest en verdensomspændende pandemi, har for alvor øget omfanget af onlinehandel. Men hvordan forenes det med en bæredygtig tilgang?